Followers

Monday, August 15, 2011

sengatan berbisa..

assalamualaikum..

Ibnu Abbas ra. berkata:
"Rasulullah saw melarang membunuh 4 macam binatang iaitu; semut, lebah, burung hud-hud dan burung shurad (sejenis burung pipit)."


di suatu petang yang hening...
sedang aku melayan muaz makan biskut didapur,
aku didatangi seekor lebah lalu hinggap dikaki ku..
niat aku sama sekali tidak mahu membunuhnya..
walaupun aku tau lebah adalah binatang yg memiliki bisa agak luar biasa..
aku ingin dia bebas berterbangan di angkasa raya menikmati keindahan kota, kedamaian di Melaka, menghirup udara segar..shaddap!!!
lalu aku memegang badan nya..
tak terlintas di kotak fikiran yang aku bakal disengat..

at the end....


AWWW!!!!
walaupun niat ku baik, aku tetap disengat..huhhu...


hidung x elok lagi, tekak semakin menggatal
and now tapak tangan dh menembam...

p/s: don't believe others..

sekian...


Thankyou daun keladi, kalau rajin like sekali !

No comments:

Post a Comment