Followers

Friday, September 23, 2011

interview lagi dan lagila....

assalamualaikum...

SQE
supplied quality engineer...
busu aku yang bagi nama kat company..
kalo ikut kata hati aku ni, seriously serious malas giler2 aku nak g..sebab ny busu aku cakap dia nk hire lelaki..ok aku pompuan..sure ny susah nak dpt..tp try je la..mana la tau rezeki aku kat sana..

b4 tu busu aku soh la aku study sikit2..memang aku study sikit pon..malas kot nak study bebanyak..m kecik je la..sikit lg m besau!!haha..
'if u are the head of department of the organization,bla2....'

erk...pe aku nak jwb??? -_-"

malam tu aku pon dok la tanya da babies..last2 aku diberi jawapan, google la..fined!!!
aku pon google la..carik sikit2...tulis sikit2...hafal sikit2...pastu lupe banyak2...hahaa
bila dh bosan study,maka tgk la CH sampai la CH tgk aku plak...

da day...tadi la kn...

pepagi dah g tolong mak aku pasang langsir khemah..sampai la tengah hari..rumah pon x sempat nak sapu..habuk???x yah cakap la..gembira bergelimpangan kat umah...haha..

rasa malas masih lg menyelubungi diri..kali ni memang m besau..3 kali kot aku ckp kat mak pasal kemalasan aku ini..tp mak kata, try je la..mana tau kot2 dapat ke...ok..layan kn je la...
X SEMPAT OK!!!(x sempat aku nk revise pe yg aku tulis tu)..tawakal je la...

sampai je sana, g kat guard bg ic bagai..
"eh macam kenal je la awak ni.dulu pernah practical sini heh??"
femes ny aku!!!hahhaa..

dipendekkan cerita, ok la interview dia..first time kot aku dgr interviewer ckp excellent kat aku...hahhaha...
kembang sebentar...ngeeee~~

tp aku x mengharap kan aku dapat pon..sbb naluri aku kuat mengatakan tempat aku bkn kat melaka...tp naluri aku ni kekadang x leh diterima pakai gak...hahhaa

b4 aku masuk bilik interview, aku pon tanya la bdk pmpn ni..dia baru je lepas..
ni dialog kami

aku: susah x??
dia: ok la..x susah sangat..practise practise...(dengan mimik yg agak...ish!!!x tau la nak ckp cam ne..)
aku: erk???(tp dalam hati je la...)

konklusinya..

tu yang aku malas nk borak tanya bagai kat org yg aku x kenal ni..ade je kepoyoan dia..meluat nyah!!!
terus aku msg mija sambil gelak2...hahhaa

ok!sgt x elok perangai...

sekian...




Thankyou daun keladi, kalau rajin like sekali !

1 comment: