Followers

Thursday, July 7, 2011

sabo je la...

sedang aku menyapu halaman rumah, tiba2....


makcik: ko keje mne skang ni ngah??
aku: x keje lg..tgh tunggu..
(x kn la x nmpak aku tgh menyapu..hari khamis plak tu..diterima pakai la jgk kalo dia tny aku weekend ke..adoiii...)


assalamualaikum..

ni yang aku malas bebenau ni...
time tgh study tny bile nak abes study..
bile dah abes study tny plak bile nak keje..
bile dh keje nnt tny plak bile nak kawen..
bile dh kawen nnt tny plak bile nak dpt ank..
bile dh dpt anak nnt tny plak bile nak tambah ank..

HELLO!!!
AKU BUKAN KAUNTER PERTANYAAN OK!!!!
n one more..
pliz la jgn promote anak sendiri..
i'm not interested!!


sabo je la...


sabar tasha..jgn marah2..
menahan marah tu kan org yg paling kuat.. ;)
nnt ade la rezeki ko tu..
berusaha, berdoa n bertawakal..
InsyaAllah akan ade yg memanggil...





Thankyou daun keladi, kalau rajin like sekali !

2 comments:

  1. puyyooohhpuyyooohhh~~~dak tasha da ade belog jugak..kesan coolblog kah??haha

    ReplyDelete
  2. haha...shaddap!!weh tim ko keje mne??nk keje tpt ko jgk bleh??haha

    ReplyDelete